Administrative Assistant

  • Lieu
    Ottawa, Ontario
  • Type d'emploi
    Contrat temporaire
  • Catégorie
    Travail de bureau et administration - Adjoint administratif

Adecco is currently recruiting for an Administrative Assistant for a 3-month contract, with possibility of extension with our Client in Ottawa, ON. This opportunity is a Full-time role, with possibility for remote work during the COVID period.

The Administrative Assistant will have the following responsibilities: 
-Makes conscious and informed purchasing decisions for office related support;
-Coordinates effectively with external personnel to arrange and schedule meetings;
-Draft and coordinate various reports (Status, monthly/quarterly variance, performance);
-Provide direct support to the Project Manager, from documentation;
-Maintain and handle any sensitive or confidential information;
-General office duties including typing, photocopying, office equipment maintenance, restocking supplies booking conference rooms, arranging for deliveries, etc..;
-Document control, organization and maintenance to meet the system of the Controlled documents lead;

The Administrative assistant must meet the following mandatory requirements: 
-Hold a valid High School diploma or GED secondary school certificate;
-2+ years of experience working in administrative position;
-Strong attention to detail, specifically in reporting and documentation;
-Strong abilities using outlook calendar systems and scheduling within company calendars.
-Experience organizing and planning meetings in zoom and other tools.

If you are interested in applying to our Administrative assistant position, please submit your resume as soon as possible by clicking on the 'Apply with Adecco' button. 
 
 



Equal Opportunity Employer/Veterans/Disabled

To read our Candidate Privacy Information Statement, which explains how we will use your information, please

The Company will consider qualified applicants with arrest and conviction records

  • Postuler

Reference CA_EN_1_027616_1427210

Des accommodements seront accordés à toutes les étapes du processus d’embauche conformément à la politique sur les accommodements d’Adecco. Les candidats devront en faire la demande au préalable auprès de leur représentant d’Adecco.

Un représentant d’Adecco vient de me contacter. Comment savoir qu’il ne s’agit pas d’une escroquerie? Voici comment vous protéger →

 

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Ex. moncourriel@domain.com
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Ex. 1234567890
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Ex. H3A 3C8 (lettres majuscules, avec espace)
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Je suis autorisé à travailler au Canada pour tout employeur.
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Je suis âgé d’au moins 18 ans.
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Joignez votre CV ou entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilleure idée de votre parcours et améliorez vos chances de placement.
Ou
Ex. Directeur d’entrepôt
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Conditions d'utilisation et entente du candidat
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