Administrative Procurement Support

Nouveau
  • Lieu
    Ottawa, Ontario
  • Salaire
    28 $ - 30 $ / Heure
  • Type d'emploi
    Contrat temporaire
  • Catégorie
    Travail de bureau et administration - Travail de bureau

Adecco is currently looking for an Administrative Procurement Support to short contract of 3-6 weeks for our client located in Ottawa, Ontario. We are seeking a detail-oriented, self-sufficient individual with strong proficiency in Microsoft Office to support document formatting and communications preparation.  This opportunity requires a Reliability Level Security Clearance

­       Pay rate: $28.00- $30.00

­       Location: Central Side of Ottawa

­       Contract Length: 3-6 weeks.

­       Hours: 8:00am – 17:00

­       Job type: Temporary

The Administrative Procurement Support will have the following responsibilities:

­       Reformat and organize a large volume of Word documents with minimal supervision

­       Modify and prepare ratification email packages, including standardized email language, PDF creation, and attachment workflows

­       Convert standardized documents—including approval forms, legal contracts, and solicitation templates, into PDFs

­       Create and maintain fillable PDF forms and Word documents using Microsoft Word Developer Tab (form fields, controls, templates)

­       Use formulas and table formatting in Excel to streamline content for user-friendly presentation (pivot tables not required)

­       Maintain confidentiality and accuracy in handling legal documents and contract records

­       Collaborate with stakeholders to clarify documentation needs and align deliverables to procurement processes

­       Facilitate documents set up for record management

The Administrative Procurement Support must meet the following mandatory requirements:

­       Demonstrated experience in administrative procurement support roles

­       Strong proficiency in Microsoft Word (including Microsoft Word Developer tab)

­       Solid experience with Microsoft Excel (formulas, tables),

­       Experience creating fillable PDFs and converting documents with consistent formatting standards

­       Familiarity with solicitation processes and basic understanding of contract structures and workflows

­       Excellent organizational skills and attention to detail in a fast-paced environment

­       Ability to work independently while managing multiple priorities and deadlines

If you are interested in applying to our Administrative Procurement Support position, please submit your resume as soon as possible by clicking on the 'Apply with Adecco' button.

CAB7616

@@j

 




  • Postuler

Reference CA_EN_1_027616_2423788

Des accommodements seront accordés à toutes les étapes du processus d’embauche conformément à la politique sur les accommodements d’Adecco. Les candidats devront en faire la demande au préalable auprès de leur représentant d’Adecco.

Un représentant d’Adecco vient de me contacter. Comment savoir qu’il ne s’agit pas d’une escroquerie? Voici comment vous protéger →

 

Ex. moncourriel@domain.com
Ex. 1234567890
Ex. H3A 3C8 (lettres majuscules, avec espace)

Ou

Téléverser ou joindre le document à partir de

Ou

Joignez votre CV ou entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilleure idée de votre parcours et améliorez vos chances de placement.
Ex. Directeur d’entrepôt
Entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilllure idée de votre parcours et améliaorez vos chances de placement

Conditions d'utilisation et entente du candidat

Conditions d'utilisation et entente du candidat
Vous devez accepter les conditions d'utilisation et l'accord d'application pour continuer.