Bilingual Administrator - Insurance Operations

Nouveau
  • Lieu
    Toronto, Ontario
  • Salaire
    24,09 $/Heure
  • Type d'emploi
    Contrat temporaire
  • Catégorie
    Comptabilité et finance - Opérations – secteur de l’assurance

Adecco is currently seeking a detail-oriented Bilingual Administrator - Insurance Operations to support operations within a dynamic insurance environment. This is a 6-month contract role based in Toronto, ON, offering a competitive pay of $24.09 per hour. The ideal candidate will ensure accuracy in document processing, reporting, and adherence to performance standards.

  • Pay rate: $24.09/hour.

  • Location: Toronto, ON

  • Shifts: Monday-Friday 8:30am-5:00pm

  • Job type: 6-month contract | Full-time

Here’s why you should apply:

  • Hires fast, pays weekly.

  • 4% vacation pay paid out on each weekly pay cheque.

  • Medical and dental benefits once qualified.

  • Free training programs

  • New and quicker onboarding process

Responsibilities:

  • Timely and accurate processing of documents, reports, and relevant information.

  • Regularly updating reports using predefined templates.

  • Supporting achievement of SLAs, KPIs, and business objectives.

  • Following all company policies and performance standards.

  • Maintaining a basic understanding of insurance principles and applicable regulations.

Requirements:

  • Must be legally eligible to work and reside in Canada.

  • Bilingual in French and English (both written and spoken) – this is a must.

  • At least 1 year of administrative or clerical experience.

  • High school diploma or equivalent.

  • Exceptional attention to detail and organizational skills.

Apply now to this Bilingual Administrator – Insurance Operations job in Toronto, ON for immediate employment consideration. Our dynamic team of recruiters will reach out if you qualify for this role.

To find out more about Adecco Perks and what we can do for you please visit the link here: https://www.adecco.com/en-ca/job-seekers/benefits

Lacking the skills for this job? Don’t worry – we’ve got you covered. Click this link https://qrco.de/bdiseH  to learn about the Aspire Academy and start your free upskilling journey today.




  • Postuler

Reference CA_EN_1_026653_2427395

Des accommodements seront accordés à toutes les étapes du processus d’embauche conformément à la politique sur les accommodements d’Adecco. Les candidats devront en faire la demande au préalable auprès de leur représentant d’Adecco.

Un représentant d’Adecco vient de me contacter. Comment savoir qu’il ne s’agit pas d’une escroquerie? Voici comment vous protéger →

 

Ex. moncourriel@domain.com
Ex. 1234567890
Ex. H3A 3C8 (lettres majuscules, avec espace)

Ou

Téléverser ou joindre le document à partir de

Ou

Joignez votre CV ou entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilleure idée de votre parcours et améliorez vos chances de placement.
Ex. Directeur d’entrepôt
Entrez votre expérience de travail. En joignant votre CV, vous aidez nos conseillers à avoir une meilllure idée de votre parcours et améliaorez vos chances de placement

Conditions d'utilisation et entente du candidat

Conditions d'utilisation et entente du candidat
Vous devez accepter les conditions d'utilisation et l'accord d'application pour continuer.